Dreptul de retragere (Politica de retur)
Consumatorul (cumpărătorul) are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să precizeze motivele și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile, începând de la ziua în care intră Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, în posesia fizică a produselor.
Produsele exceptate de la posibilitatea de returnare
În conformitate cu dispozițiile art. 16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele produse:
- produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (produse cosmetice, produse de igienă intimă și produse care intră în contact cu mucoasa umană. Prezenta listă nu este exhaustivă).
Prin excepție, se acceptă returul cosmeticelor sigilate/desigilate care prezintă deficiențe de calitate și/sau conformitate constatate de o autoritate competentă.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze MAYAM înainte de expirarea perioadei de retragere (14 zile), cu privire la decizia sa de a se retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă. În acest scop, Cumpărătorul va informa Vânzătorul la adresa de e-mail: info@mayam.ro sau prin telefon la nr. 0359-410.552 (Luni–Vineri, 09.00–16.00).
Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, inclusiv costurile livrării în cazul în care se returnează întreaga comandă (retragere totală) și exclusiv costul livrării în cazul în care se returnează doar o parte din comandă (retragere parțială), nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract.
Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care a primit dovada de la Cumpărător că acesta a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele sau prin altă metodă aleasă de comun acord.
Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi verificate de MAYAM. Dacă MAYAM nu constată probleme de calitate, rambursarea sau compensarea nu va fi acceptată. Procedura de verificare a calității este urmată pe baza normelor interne specifice pentru fiecare categorie de produs în parte, astfel încât să fie cât mai operativă și rapidă, cu răspuns cât mai prompt pentru Cumpărător.
Returnarea produselor în cauză se va face la:
MAYAM / ELEMENTAL SRL
Șoseaua Borșului nr. 24/B, 410605 – Oradea, România
Telefon: 0359-410.552
Date societate
Elemental SRL
RO8999719
J05/1438/1996
Sediu social: Piața Cazărmii nr. 15, 410188 – Oradea, România
Depozit: Șoseaua Borșului nr. 24/B, 410605 – Oradea, România
Contactează-ne
Pentru orice informații, te rugăm să ne contactezi:
- E-mail: info@mayam.ro
- Telefon: 0359-410.552 (Luni–Vineri, 09.00–16.00)
Soluționare litigii
Pentru soluționarea litigiilor, ai la dispoziție, conform legislației naționale, respectiv celei europene, platforma SAL și platforma SOL.